On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Это времянка для временно лежащего форума http://forum.for-ua.com/list.php?1

АвторСообщение





Сообщение: 2
Зарегистрирован: 21.04.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.04.10 00:42. Заголовок: Бойовий блогінг: інструмент ведення інформаційної війни


Ця стаття присвячена діям в блогосфері, які близькі до "активних заходів" за термінологією державних спецслужб. Подібні дії можуть здійснюватися, як під час "мирних" маркетингових заходів, так і в ході інформаційної війни. Тому такий різновид блогінгу розцінюється як бойовий блогінг.

Люди все більше часу проводять у віртуальному світі. Вплив віртуального світу на реальний також стає дедалі відчутнішим.

Блоги - переворот в Інтернет-журналістиці і в поширенні інформації.

Блоги зробили переворот в Інтернет-журналістиці. Вони дозволяють будь-якій людині спілкуватися з усім світом безпосередньо, без посередників. Система так званих «френдів» дозволяє поширювати новину в блогах з неймовірно великою швидкістю, поверх державних кордонів і незалежно від відстаней.

Загалом блоги схоже міцно увійшли в життя людей, потіснивши такі звичні форми інтерактивного спілкування, як Інтернет-форуми. Ми не будемо детально зупинятися в цій статті на подібності і відмінності блогів і форумів, а розглянемо лише ті з них, які роблять блоги корисними - перш за все, при легендуванні діяльності Агентів, створення дезінформації або участі в управлінні репутацією Противника.

Блоги - наступний крок Інтернет-еволюції після форумів.
Крок доленосний для ведення інформаційних війн.

В контексті завдань, основна схожість блогу і форуму Інтернет у тому, що і форум, і блог мають високий рейтинг довіри в «жителів Інтернету».

Користувач, який читає матеріали на блозі чи форумі, як правило, впевнений, що бачить тексти, створені звичайними (тобто неупередженими) людьми. А зустрівши однотипний з інформаційним та емоційним наповненням матеріал на різних форумах і блогах, читач підсвідомо схильний вважати, що інформація ним перевірена і підтверджена, так як отримана з різних джерел, причому не пов'язаних між собою.

Стало цілком очевидно, що інформаційний простір з таким високим рівнем довіри вигідно перетворити в потрібному для себе напрямку. Проте перетворення інформаційного поля на Інтернет-форумі - процес трудомісткий. Причин цього кілька:

1. На Інтернет-форумі є модератори, які стежать за тим, аби розмова не ухилялася від заданої теми. Відтак, треба підловлювати нагоду для вкидання інформації ... або налагоджувати "співпрацю" з модераторами. До прикладу такими типовими політфорумними площадками в Україні є forum.for-ua.com чи forum.meta.ua , де Модератори активно підігрують антиукраїнським силам.

2. Інтернет-форуми фіксують дату розміщення матеріалу і користувач не в змозі довільно її міняти. Це не дуже зручно у випадках, коли бажано датувати матеріал не реальним днем його розміщення, а "заднім числом". А таких випадків більшість.

3. Будь-який учасник Інтернет-форуму може процитувати ваше повідомлення і його вже неможливо буде змінити не привертаючи увагу оточуючих. Повідомлення, розміщене на форумі, з великим ступенем ймовірності може вийти з-під вашого контролю.

4. Будь-який учасник-Противник Інтернет-форуму може влаштувати так званий флуд (обговорення другорядних або таких що не мають відношення до теми питань, найчастіше зовсім неінформативних чи засмічування гілок непотрібними масивами текстів або великими фотографіями), перетворити дискусію в скандал або яким-небудь іншим способом спровокувати модератора на видалення «гілки» або її блокування. А якщо важлива інформація знаходиться не на першій сторінці гілки форуму, то її взагалі можуть ніколи не знайти, якщо сторінок в гілці багато.

5. За ніком кожного учасника форуму легко побачити кількість його повідомлень на форумі і можна прочитати ці повідомлення. Тому відразу впадає в очі людина, яка прийшла на форум тільки заради «зливу» інформації. І ступінь довіри до такого чоловіка різко знижується, часто зводячи нанівець усі зусилля фахівця-Агента з виготовлення й вкидання інформації.

Блоги позбавлені практично всіх цих недоліків. Давайте розглянемо стосовно до блогів всі ті самі запитання, що і по форумах. В тій же послідовності.

1. Модератором блогу є сам його власник. Ніхто не може втрутитися в його діяльність (за винятком власника всього блогового майданчика, який може іноді втручатися при порушенні правил ведення блогу, прийнятих на майданчику). Тему власник блогу визначає сам і розміщує він дану тему тоді, коли визнає потрібним.

2. Дата розміщення матеріалів на багатьох блогових майданчиках може виставлятися власником блогу довільно. Виставити рік, коли Інтернету ще не було - приміром, 1812-й або 1905-й, звичайно не виходить. Але рік, коли Інтернет вже працював - скажімо, 1995-й - цілком.

3. Змінити розміщений власником блогу матеріал ніхто з читачів не може. На згаданих вище форумах Модератори дозволяють собі правити невигідні пости довільним чином. :(

4. Флуд в принципі можливий у коментарях, але власник блогу може будь-коли заборонити доступ будь-якому користувачеві, або взагалі для всіх користувачів, або вирішити доступ тільки певним користувачам. Видалити будь-який коментар будь-якого учасника дискусії власник блогу також може будь-коли.

5. Власник блогу може створювати у своєму блозі будь-яку кількість повідомлень, у тому числі і протягом одного дня. Він може датувати повідомлення, розміщені протягом одного дня цією або довільно вибраною датою.

Є й ще одна особливість блогів, якої немає у форумів.
Справа в тому, що на великих блогових майданчиках існують спільноти блогів. Це "клуби за інтересами" в які може написати будь-який член спільноти. Стаття, розміщена в співтоваристві, стає негайно доступна всім його учасниками, число яких можливо більше десяти тисяч людей. Навіть якщо модератор видалить статтю, вона встигне вплинути на багатьох людей. Проте, якщо перед розміщенням в співтоваристві адаптувати матеріал до теми співтовариства, то і видаляти його швидше усього не стануть. Прикладами такої бойової антиукраїнської спільноти може слугувати hohol_moskal в більшій мірі, чи в меншій мірі ukraine_russia

В такий спосіб Блоги можна вважати чи не ідеальним інструментом для цілей ведення Інформаційних війн. Тим більше, що створення блогу безплатно і він повністю підконтрольний своєму власнику.

Техніка трансформації інформаційного простору за допомогою блогів.

Частина дій по створенню бойових блогів з метою трансформації інформаційного простору однакова для всіх цілей. А частина таких дій залежить від того, заради чого бойовий блог створюється.

Дії, які треба зробити, незалежно від цілей створення бойових блогів.

1. Блог реєструється на блогових майданчику.
Таких майданчиків неймовірно багато. Один з найпоширеніших в інтернеті - LiveJournal. Але крім нього практично в кожній країні є майданчики для ведення блогів, і є навіть самостійні майданчики у багатьох великих містах - на міських порталах. Знайти їх через пошукові машини не складає труднощів. Вибирають майданчик або орієнтуючись на переваги цільової аудиторії, або за принципу «чим більше - тим краще». Хоча в більшості випадків вибір робиться на користь вже згаданого LiveJournal, оскільки він добре індексується пошуковими машинами і на них багато користувачів, в тому числі і таких, що відносяться до цільової аудиторії. Можливо на цьому етапі або пізніше блог прописується в спільноти, які включають в себе цільову аудиторію.

2. Імітується блог реальної людини.
Для цього достатньо визначитися з потрібними датами - так, щоб блог виглядав природньо, виходячи з цілей, заради яких він створювався. Іноді це повинні бути давні дати по відношенню до події, що стала реальним приводом для його створення, іноді - навпаки. Відповідно - різним буде і кількість постів (повідомлень) в блозі.

Потім вибирається тема блогу. На цьому етапі часто приймається рішення, що блог буде представляти собою так званий «Литдибр» - нетематичними блог, схожий на звичайний щоденник простої людини. Для довідки: слово «литдибр» - це написане в англійській розкладці клавіатури російське слово «щоденник» - «lytdybr». :)

При цьому потрібно вирішити проблему креативності, подолати яку самостійно, як відомо, не кожному під силу. Найпростіший спосіб зробити це - взяти за основу повідомлення в блогах реальних людей. Знайти їх нескладно: вони шукаються в блогах Яндекса, або за запитом (наприклад, «гуляв з собакою» або «втомився»), або без запиту - серед людей, які записали у друзі відомих блогерів.

Досить просто коротко переказати своїми словами сюжет поста реально існуючої людини, не забуваючи про те, від чоловічого або жіночого персонажу розміщується матеріал у блозі. Такий пост вийде у вас оригінальним і правдоподібним. Оригінальність тексту важлива, тому просто копіювати в свій бойовий блог чужі пости не можна. Оригінальність текстів, маскуючих бойовий блог під звичайний, важлива не тільки з точки зору якості легендування бойового блогу, але і з точки зору дотримання авторських прав блогерів, взятих за зразок.

3. У блог вставляються тексти та / або нетекстова інформація, заради яких він і створювався.
Ці тексти та нетекстова інформація повинні бути складені так, щоб в максимальному ступені відповідати поставленому перед блогом завданню. Тут не може бути шаблонів підходу. При складанні контенту часто, але не завжди треба дотримуватися правил, які застосовуються фахівцями з пошукової оптимізації (SEO).

При створенні бойового блогу або групи бойових блогів є деякі розбіжності, що залежать від цілей їхнього створення. Давайте розглянемо такі варіанти, шо найбільш часто зустрічаються.

Основні різновиди бойових блогів і дії, які треба здійснити,
в залежності від цілей створення бойових блогів.

1. Блог-«легенда»
Завдання такого блогу - підтвердити «легенду» реальної людини або віртуального персонажа. Такий блог містить ту інформацію, яка відповідає обраній легендою. Цим і визначається кількість повідомлень в блозі, їх зміст і дати. Повідомлення, розміщені «заднім числом», не відобразяться в «блогах Яндекса», тому їх розміщення залишиться непоміченим супротивником.

2. Блоги-«аеростати»
Всі напевно бачили у фільмах про Другу Світову війну загороджувальні аеростати, що висять над містами. Часто до таких аеростатів прив'язували металеву трубу або рейку. Завдання аеростатів полягала в тому, щоб літаки супротивника при зниженні терпіли аварію, натикаючись на сам аеростат, на канат, який утримував його, або на прив'язаний до нього метал.

Приблизно за таким же принципом діють бойові блоги, про які ми говоримо. Їх завдання полягає в тому, щоб при Інтернет-серфінгу цільова аудиторія, як можна частіше натикалася на розміщену там тематичну інформацію, яка формує в читача (глядача) відповідне ставлення до обговорюваного питання. Це може бути інформація рекламного характеру, дезінформація, або інформація, що дискредитує Противника тощо.

Як правило, повідомлення, розраховане на цільову аудиторію, може бути єдиним таким повідомленням на блозі, а всі інші його повідомлення - імітація діяльності рядового блогера.

Але повторюся ще раз: повідомлення, розраховане на цільову аудиторію на блозі-«аеростаті», має бути оригінальним. Тоді у читача створюється ілюзія, що він познайомився з думкою великої кількості різних людей. Ступінь довіри до такої інформації буде вище.

3. Блог-«пересмішник»
Це різновид блогу-«аеростата», який відрізняється однією особливістю: контент, що впливає на цільову аудиторію, не є оригінальним, а являє собою передрук з іншого блогу. При цьому блог, з якого копіювався матеріал, вказаний як джерело тексту. Це дає можливість поставити на нього активне посилання і просунути блог-джерело у видачі пошукових машин. Прикладом такого Блогу може слугувати Спільнота zhidobandera , котра "пересміює" Блог-Спільноту ukraine_russia

4. Блог-«торпеда»
Завдання цього різновиду блогу - «пробити» ресурси противника у видачі пошукових машин і встати вище них або просто поряд із ними. Контент такого блога «заточений», як правило, під назву Противника або ім'я персони-мішені або інші їх ідентифікатори, за якими їх шукають в Інтернеті представники цільової аудиторії. У супротивника практично немає шансів встояти перед атакою «торпед», оскільки бойовий блог цього типу має, як мінімум, три переваги перед звичайним сайтом Противника:

· Блог-«торпеда» «заточений» під назву Противника.. Кількість ключових слів на такому блозі, як правило, значно вище, ніж на сайті-мішені.

· Блог-«торпеда» дуже мобільний. Це означає, що його контент може бути легко перекинутий на будь-яку адресу в Інтернеті. Адже в блозі-«торпеді» головне - контент, а не адреса, тоді як для сайту-мішені втрата адреси може бути катастрофою

· Блог-«торпеда» дуже дешевий і його можна швидко виготовити. Це робить його практично невразливим для можливих відповідних заходів Противника або антиспамових фільтрів пошукових машин. Втрата «торпеди» практично нічого не означає для його власника: по-перше, перед загибеллю «торпеда» встигає надати інформаційне вплив на аудиторію, а, по-друге, на зміну втраченої «торпеді» негайно водиться в дію нова «торпеда» і, як правило, не одна. Противник, що встав на шлях боротьби з «торпедами», буде лише марно витрачати сили, час і гроші, беручи участь в явно програшній для себе гонці.

5. Атакуючий блог.
Він, безумовно, має місце бути, адже той же блог-торпеда, не що інше, як різновид атакуючого блогу. Що стосується «зворотки» для ініціатора атаки, то це питання більш ніж спірне. Навскидку наведу ряд ситуацій з бізнесових воєн, коли ініціатор просто не обчислюється.

Фірма «А» веде в регіоні кілька бізнесів - нерухомість, лізинг автотранспорту, деревообробка, ну і, припустимо, роздріб. У кожній ніші у неї свої конкуренти - скажемо по п'ять-шість. Варіант перший. Конкурент хоче розширитися за рахунок позицій фірми «А». Що він робить? Правильно. Провокує «блог-розборки» за суміжною лінією. У разі успіху, в розборки будуть втягнуті всі великі підприємства галузі, а наш ініціатор зуміє потіснити фірму «А» на своєму полі, використавши, так би мовити природну перевагу.

Варіант другий. Іногородній конкурент. Тут взагалі - простір для творчості. Можна запустити перший варіант, а трохи пізніше пустити чутку, що «розбирання» спровокував «суміжник». Виграші можуть бути колосальні.

Третій, самий тупий, але не менш дієвий варіант. Відкрита блог-атака від фірми-одноденки.

Загалом, атакуючий блог - це об'єктивна реальність, при професійному підході дає дуже гарний ефект.

Прикладом такого атакуючого блогу в інформаційній війні проти України може слугувати blogger_7

Кожен з цих варіантів може створюватися, як «шумно» - коли супротивник бачить в «блогах Яндекса» (а точніше в RSS-потоках) момент створення блогу, так і потай - коли Противник не бачить цих блогів аж до моменту появи їх в основному індексі пошукових машин.

Нападаюча сторона окрім забезпечення виконання своїх основних завдань, може використовувати бойові блоги в білому піарі, в партизанському маркетингу і при протидії чорному піару Противника.

Таким чином, можна констатувати, що з появою блогів сторони, що ведуть інформаційну війну отримали в своє розпорядження поряд з інтернет-форумами ще один могутній інструмент. Інструмент, потенціал якого ще належить повністю розкрити, але який вже сьогодні перевертає багато уявлень про інформаційну війну, котрі ще недавно вважалися непорушними.

------------------------------------

http://community.livejournal.com/bryhada_ua/33941.html


^^^^^^^^^^^^^^^^^
Gutta cavat lapidem

Агент Бригади.UA --> http://community.livejournal.com/bryhada_ua/
Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 3 [только новые]







Сообщение: 73
Настроение: :-)
Зарегистрирован: 17.04.10
Откуда: Канада, Торонто
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.04.10 03:12. Заголовок: переведи зденек..


переведи зденек

___________________________________________________________

Поможем проекту "Сколково" !
http://www.feofan.com
Сами построим свой собственный независимый общественный сайт
Вход здесь:
http://mail.feofan.com юзер feofan пароль skolkovo
настраиваем свои акаунты сами
Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор




Сообщение: 75
Зарегистрирован: 17.04.10
Репутация: 1
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.04.10 04:37. Заголовок: Зденек, мы все это у..


Зденек, мы все это уже читали. Нельзя было придти и просто сказать - преведЪ пацаны, я снова с вами. Или что-то человеческое?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить





Сообщение: 7
Зарегистрирован: 21.04.10
Репутация: -2
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.04.10 09:36. Заголовок: Кука Тверской пишет:..


Кука Тверской пишет:
[quote]`

це конспективна саття ось цього матеріалу

http://ci-razvedka.ru/Warrior-Blogging.html

^^^^^^^^^^^^^^^^^
Gutta cavat lapidem

Агент Бригади.UA --> http://community.livejournal.com/bryhada_ua/
Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  3 час. Хитов сегодня: 16
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет